Siła publikowanych treści w Internecie ma realny wpływ na sprzedaż oraz optymalizację kosztów zdobycia i utrzymania klienta. Warto o tym pamiętać budując silną, dobrze sprzedającą się markę.
Social Media
Miliardy użytkowników podejmuje decyzje o tym, który produkt nabędą kierując się treścią społecznościową. Zgodnie z wynikami licznych badań można śmiało powiedzieć, że dzięki działaniom social mediowym, tylko w zeszłym tygodniu 40% użytkowników zmieniło zdanie na temat produktu, który chcieli kupić. 80% z nich zmieniło swoje preferencje zakupowe na rzecz innej marki, a 70% klientów ufa rekomendacjom zamieszczonym w sieci.
Dzięki social mediom osiągnięcie globalnego zasięgu stało się możliwe dla każdej, nawet najmniejszej firmy.
Content Marketing
Content marketing to strategia polegająca na pozyskiwaniu klientów za pomocą publikacji użytecznych treści w Internecie. Cel tych publikacji jest prosty – wywołanie zainteresowania produktem lub marką wśród określonej grupy odbiorców. Poza promocją samą w sobie, zadaniem content marketingu jest także budowanie wysokiej pozycji stron WWW w wyszukiwarce Google. To zapewnia wiarygodność i dostęp do milionów potencjalnych klientów.
Content marketing jest jednym z bardziej wiarygodnych sposobów kreowania potrzeb w Internecie.
Copywriting
W dobie wciąż zmieniających się algorytmów googla, których głównym celem jest promowanie najlepszych, unikalnych treści, publikowanie wysokiej jakości materiałów jest ważniejsze niż dotąd. Z doświadczenia wiemy, że tego typu zabiegi najszybciej budują pozytywne emocje związane ze źródłem pochodzenia interesującej publikacji.
Słowa mają moc. Budzą wyobraźnię odbiorców i pozwalają tworzyć obrazy w ich głowie. W dobie minimalizmu są na wagę złota, a dobrze dobrane stanowią pożądaną esencję przekazu.
Public Relations
W PRze liczy się komunikatywność, znajomość mediów, łatwość tworzenia wartościowych dla odbiorców treści, umiejętność budowania relacji z mediami. Przede wszystkim jednak, dobry PR oparty jest na znajomość biznesu, o którym się mówi. Wiemy o tym, dlatego tworząc strategię komunikacji PR uczymy się Twojego biznesu. „Mówimy” o Twoim brandzie wiarygodnie i świadomie. Konsekwentnie pozyskujemy kontakty i kształtujemy relacje z rynkiem, tak aby mówiono o Tobie coraz więcej.
Z nami dotrzesz do punktu, w którym Twoja marka będzie lepiej widoczna, rozpoznawalna, pozytywnie odbierana, a Ty będziesz osiągał wymarzony efekt sprzedażowy.