Przejdź do

Identyfikacja wizualna

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, dlatego tak bardzo angażujemy się we wszystkie projekty brandingowe. Tworząc identyfikację firmy lub produktu chcemy opowiadać historię, historię która będzie ciekawa i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji. Chcemy działać na zmysły, myśli i emocje klientów. Sprawić, że dana marka będzie dla nich wyjątkowa. Spójna identyfikacja wizualna to też bardzo wyraźne uwiarygodnienie pozycji firmy na rynku oraz coś co pozwala zdobyć przewagę nad liczną konkurencją.

Materiały akcydensowe

Utrwalają wizerunek firmy. Wszelkie materiały drukowane takie jak wizytówki, notesy, teczki, itd. są swoistym nośnikiem informacji o niej i sprawiają, że zostaje zapamiętana przez klientów. Od małej naklejki, aż po wielki billboard – wszystko ma znaczenie. Projektując materiały akcydensowe skupiamy się zawsze na elementach, które pozwolą je wyróżnić. Nie lubimy powtarzających się rozwiązań, szukamy czegoś co będzie niestandardowe, nowatorskie i bardzo dobre jakościowo. Jakość = profesjonalizm.

Wizytówki

Wizytówka to nie tylko zwykły kwadratowy lub prostokątny kartonik na którym wystarczy nadrukować dane kontaktowe. Projekt na 5 minut pracy grafika? Nie. Wizytówka to przekaz. Pokazanie kim jesteś. Jakie wartości reprezentuje Twoja firma. Liczy się wszystko. Format. Czcionka (font). Elementy graficzne. Uszlachetnienia. Kolorystyka. Liczy się pomysł na projekt. Wizytówka musi się wyróżniać. Nad tym pracują nasi graficy.

Za co płacisz zlecając nam projekt graficzny wizytówek?

  1. Za analizę profilu działalności Twojej firmy. To ważne, bo pod to dobierana jest stylistyka projektu.
  2. Za dobór:
    • formatu – standardowy lub niestandardowy z wykrojnika (ten wymaga dodatkowego czasu pracy nad projektem, ale efekt zachwyca)
    • kroju czcionki – dostępnego lub zaprojektowanego specjalnie dla Ciebie (ten wymaga dodatkowego czasu pracy nad projektem, ale efekt zachwyca)
    • kolorystyki (wybór z 1781 dostępnych kolorów)
    • elementów graficznych (czegoś co przykuje uwagę)
    • gramatury papieru
    • uszlachetnień: laminatu, hot-stampingu, tłoczenia, lakieru punktowego UV itp. (czegoś co pozwala się wyróżnić)
  3. Za 3 propozycje projektu (każdemu podoba się coś innego więc będziesz miał w czym wybierać)
  4. Za poprawki w wybranym projekcie (czasami coś się przypomni po fakcie, może brakuje jakiś danych, itp., poprawimy to)
  5. Za plik do druku z zaznaczonymi spadami, który będziesz mógł przesłać do drukarni (bez tego wydruk będzie zły). Możesz też zlecić nam zajęcie się wydrukami. Podasz nakład jaki potrzebujesz, my przygotujemy najlepszą dla Ciebie ofertę cenową. Po jej akceptacji przez Ciebie zajmiemy się resztą. Ty będziesz tylko czekał aż kurier zapuka do Twojej firmy z gotowymi materiałami.

Papier firmowy

Zastanawiasz się czy jest Ci potrzebny papier firmowy? Pomyśl czy Twoja korespondencja do klienta będzie wyglądała lepiej na zwykłej białej kartce czy może na specjalnie zaprojektowanym papierze firmowym z logo, danymi kontaktowymi, ciekawymi elementami graficznymi wydrukowanymi na dobrej jakości arkuszach? Co nada wiarygodności Twojej firmie i biznesowi który prowadzisz?

Projekt na 5 minut pracy grafika? Nie. Papier firmowy to element kształtujący Twój wizerunek. Papier firmowy pozwala traktować Twoją firmę poważnie. Świadczy o jej profesjonalizmie. Liczy się wszystko. Format. Font. Elementy graficzne. Uszlachetnienia. Kolorystyka. Liczy się pomysł na projekt. Papier firmowy musi się wyróżniać. Nad tym pracują nasi graficy.

Za co płacisz zlecając nam projekt graficzny wizytówek?

  1. Za analizę profilu działalności Twojej firmy. To ważne, bo pod to dobierana jest stylistyka projektu.
  2. Za dobór:
    • formatu – standardowy lub niestandardowy z wykrojnika (ten wymaga dodatkowego czasu pracy nad projektem, ale efekt zachwyca)
    • kroju czcionki – dostępnego lub zaprojektowanego specjalnie dla Ciebie (ten wymaga dodatkowego czasu pracy nad projektem, ale efekt zachwyca)
    • kolorystyki (wybór z 1781 dostępnych kolorów)
    • elementów graficznych (czegoś co przykuje uwagę)
    • gramatury papieru
    • uszlachetnień: laminatu, hot-stampingu, tłoczenia, lakieru punktowego UV itp. (czegoś co pozwala się wyróżnić)
  3. Za 3 propozycje projektu (każdemu podoba się coś innego więc będziesz miał w czym wybierać)
  4. Za poprawki w wybranym projekcie (czasami coś się przypomni po fakcie, może brakuje jakiś danych, itp., poprawimy to)
  5. Za plik do druku z zaznaczonymi spadami, który będziesz mógł przesłać do drukarni (bez tego wydruk będzie zły). Możesz też zlecić nam zajęcie się wydrukami. Podasz nakład jaki potrzebujesz, my przygotujemy najlepszą dla Ciebie ofertę cenową. Po jej akceptacji przez Ciebie zajmiemy się resztą. Ty będziesz tylko czekał aż kurier zapuka do Twojej firmy z gotowymi materiałami.

Możesz też zlecić nam zajęcie się wydrukami. Podasz nakład jaki potrzebujesz, my przygotujemy najlepszą dla Ciebie ofertę cenową. Po jej akceptacji przez Ciebie zajmiemy się resztą. Ty będziesz tylko czekał aż kurier zapuka do Twojej firmy z gotowymi materiałami.

Zadzwoń do nas
531 993 900

Potrzebujesz pomysłów?

Zacznijmy działać.