Współpracę z firmą Red Snake rozpoczęliśmy w 2016 roku od rebrandingu logo, stworzenia księgi znaku oraz od wyznaczenia kierunku dalszych działań graficznych.
Design is the silent ambassador of your brand.
Paul Rand
Punktem wyjścia do zaprojektowania nowego kształtu logo stał się sygnet. Zależało nam by nadal była to głowa węża, jednak osadzona w uproszczonym kształcie. Wprowadziliśmy również nową typografię znaku, wykorzystując do logotypu font z charakterystycznymi szeryfami (przypominającymi język węża). Dopełnieniem znaku stał się claim napisany klasycznym bezszeryfowym krojem pisma. Kolejnym ważnym elementem w procesie odświeżania marki, było usystematyzowanie zasad i zależności w postaci Księgi Znaku. Taki dokument pozwala różnym zespołom tworzyć spójne materiały dla danej marki. To punkt wyjścia dla zaprojektowania papieru firmowego, wizytówek czy teczek ofertowych.
To również drogowskaz dla bardziej awangardowych działań, jak projekt oklejenia samochodu czy gadgety reklamowe.