Przejdź do

Masz niską konwersję na sklepie i chcesz to zmienić, może dopiero rozpoczynasz przygodę z e-commerce i potrzebujesz wsparcia?

Rekomendujemy, wdrażamy, testujemy i optymalizujemy proces zakupowy na Twoim sklepie.

Wiemy, jak sukcesywnie zwiększać przychody na sklepach poprzez kompleksowe usługi.

Wypełnij i otrzymaj ofertę

    Profil

    Zakres współpracy

    Adres email

    Numer telefonu

    Wysyłając ten formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora danych osobowych, którym jest Brandoo.

    Pytania i odpowiedzi

    • Dobieramy platformę sklepową pod asortyment klienta. Jeśli jest to indywidualne wdrożenie koordynujemy działania, zwracając uwagę na techniczne aspekty sklepu, których klient nie jest świadomy. Jeśli wybieramy platformę SAAS opartą o gotowy silnik w modelu abonamentowym, zajmujemy się projektem, uwzględniając schematyczny proces zakupowy wybranej platformy, wdrożeniem, dodaniem produktów oraz integracją niezbędnych narzędzi, testami oraz optymalizacją pod wyszukiwarki. Zakres usług jest szeroki.

    • Tak. Wykonujemy makietę funkcjonalną, a następnie projekt pod wybraną wcześniej platformę sklepową.

    • W zależności od rodzaju usługi, rozliczamy się w modelu:

      • hybrydowym tj. abonament + prowizja od sprzedaży lub budżetu (np. w przypadku kompleksowej obsługi marketingowej),
      • godzinowo (np. w przypadku marketing automation),
      • fixed price (np. w przypadku dodatkowych usług jak packshoty, redesign).
    • Rozróżniamy dwa audyty, są to audyt użyteczności (UX) oraz audyt działań marketingowych (SEO/SEM). W przypadku tego pierwszego wykonujemy badania oraz analizę pod kątem uproszczenia ścieżki zakupowej dla użytkowników, co przekłada się bezpośrednio na współczynnik konwersji (ilość zakupów). Audyt SEO/SEM to nic innego jak zwrócenie uwagi na błędy sklepu pod wyszukiwarki. Analizujemy również kampanie PPC pod względem jakości oraz zwrotu z inwestycji.

    • Jest to zbiór technik, metod i funkcjonalności wykorzystywanych w sklepie w celu poprawy współczynnika konwersji, a co za tym idzie wzrostu przychodów ze sprzedaży.

    • Tak. Jeśli usługa ta jest elementem szerszej strategii.

    • Wykonujemy dodatkowe usługi takie jak zdjęcia produktowe, kreacje graficzne pod promocję, branding czy packing produktowy.

    Wzrost sprzedaży o 1750% w dwa lata?

    Zobacz case study

    case_2

    Nasza baza wiedzy

    Zadzwoń do nas
    531 993 900

    Potrzebujesz pomysłów?

    Zacznijmy działać.