Wiemy jak pokolorować świat na nowo. Przynajmniej mały świat naszego Klienta.
REBRANDING
– nowe życie Twojej marki
Wyzwanie: W 2017 roku podjęliśmy się odświeżenia marki Castellari. Początkowo celem było stworzenie nowego layoutu strony internetowej, jednak przyglądając się profilowi Klienta, razem z nim dostrzegliśmy potrzebę zmodyfikowania myślenia o marce Castellari. Rozwój komunikacji wizualnej, reklamy web’owej, social mediów jako środków dotarcia do Klienta, wymusił zmiany w obrębie prezentowania marki. Naszym zadaniem było stworzenie spójnej, lekkiej identyfikacji wspierającej takie obszary komunikacji z Klientem jak: strona internetowa, social media, kawiarnia.
Rezultaty: Uproszczenie logo, nowa strona internetowa, szablony do social mediów, materiały do kawiarni (menu, opakowania na wynos, grafiki ścienne).
Logo
Pierwsze na tapetę trafiło logo. Poprzednia wersja nawiązywała do flagi Włoch, my postawiliśmy na monokolor. Zmierzaliśmy do unowocześnienia znaku, pozostawiając niemal tę samą typografię. Zrezygnowaliśmy z trzech kolorów, ze względu na to, że pomimo iż oparte na włoskich technikach lody Castellari są marką polską. Dobraliśmy kolorystykę kojarzącą się ze słodyczą i lekkością.
Web design
Kolejnym krokiem było zaprojektowanie strony internetowej. Poprzednia wersja strony przedstawiała raczej standardy poprzedniej dekady, należało więc w zgodzie z UX opracować nową strategię, zaprojektować ruch po portalu oraz nadać stronie www nadrzędną funkcję. Wynikiem tych działań było m.in. wyeksponowanie oferty – a więc menu lokalu, które stanowi dominantę w całym serwisie.
Social Media
Zbiór szablonów do postów, cover photos
Design Lokale
Nie ma lokalu bez porządnie zaprojektowanego menu. Nasze zadanie polegało nie tylko na przygotowaniu graficznego składu, ale także na wyborze odpowiedniego materiału, na którym będzie drukowany. Dla naszego Klienta najważniejsza była trwałość menu oraz jego odporność, mi.in na zachlapanie. Sprawdzaliśmy różne rodzaje papierów, laminatów aż po druk na papierze syntetycznym. Finalnie nasz Klient zdecydował się na druk na kredzie o gramaturze 300g, z dwustronnym pokryciem laminatem na każdej karcie.
Ponadto przygotowaliśmy spersonalizowane opakowania na wynos, zgodne z nową kolorystyką i wykorzystujące charakterystyczną grafikę marki (obecną na ścianach w lokalu i zaadaptowaną do projektów w nowej kolorystyce).