Przejdź do
Biedronka

Biedronka

Biedronka

Biedronka

Jak już bierzemy się za sprzątanie, to ma być skutecznie.
A szybciej sprząta się z pomocnikiem. Dlatego powstał on – superbohater.

Zrealizowaliśmy nasze trzy założenia,
miało być prościej, nowocześniej
i przyjaźniej w odbiorze.

Wyzwanie: Dotrzeć do odbiorców z nową marką produktów do czyszczenia Mr Magic oraz higieny Queen, w tym Queen Kids, które są w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka.

Odpowiedzią na wyzwanie stała się nowa identyfikacja wizualna. Piękny design, dostosowany do płci oraz wieku targetu. Produkty do czyszczenia Mr Magic wyróżniają się superbohaterem marki – wytrzymałym, silnym i skutecznym, niezawodnym w każdym sprzątaniu, zawsze pod ręką i gotowym do pracy.

Dla utrwalenia marki nowy wygląd zyskały nie tylko opakowania miękkie, 
ale też kartony do przechowywania produktów na półkach sklepowych oraz strona internetowa.

Nie lada wyzwaniem było dla nas zaprojektowanie opakowań marki Queen Kids. Dzieci są najbardziej wymagającymi klientami, gdyż spontanicznie i szczerze reagują na to co widzą. Proces projektowania rozpoczęliśmy od spotkania z młodymi konsumentami. Wspólnie wybraliśmy ulubione zwierzątka grupy docelowej i zaprosiliśmy dzieci do rysowania. Na tej podstawie nasza rysowniczka sporządziła kilka szkiców bohaterów i osadziła je w scenkach sytuacyjnych. Wynik wspólnych prac został przekazany do niezależnej grupy testowej, która wybrała najciekawsze ich zdaniem rysunki. Na tej podstawie stworzyliśmy finalny projekt, który odniósł duży sukces komercyjny, owocując wyprzedaniem całego zapasu produktu, jaki trafił do supermarketów w ciągu kilku dni. W ramach kampanii stworzyliśmy zestaw kolorowanek, puzzle oraz proste gry planszowe, dodawane do produktów.

Zadzwoń do nas
531 993 900