Przejdź do
Klout – proste narzędzie do monitorowania reputacji marki w mediach społecznościowych
Artur Kubiak
Artur Kubiak

CEO

Klout – proste narzędzie do monitorowania reputacji marki w mediach społecznościowych

10 kwietnia, 2013 | Blog

Słyszeliście o Klout.com? W polskojęzycznym Internecie zostało już co nieco napisane o tym, czym jest ten serwis, ale narzędzie to nadal jest u nas mało znane. Klout to platforma, która mierzy jak bardzo jesteśmy wpływowi czy popularni na serwisach społecznościowych, wyliczając nasze unikalne Klout Score. Algorytm oblicza wartość od 1 do 100, gdzie 100 jest najwyższym możliwym wynikiem.

Jaki jest Twój Klout

Jak bardzo jesteś wpływowy?

Analizowana jest obecność na takich portalach jak: Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, FourSquare, YouTube, Instagram, Tumblr, Blogger, WordPress, Last.fm, Flickr oraz Bing. Punkty przyznawane są w trzech kategoriach:

  • za to na ile osób wpływamy,
  •  jak bardzo na nie wpływam,
  • jak bardzo wpływowe są te osoby.

 

Jeśli nasza marka prowadzi komunikację w social mediach, to Klout może być świetnym narzędziem do monitorowania wyników jej promocji.

My sprawdziliśmy Klout Score dla prowadzonego przez nas portalu WebSecurity.pl.

Klout WS 43

43 punkty dla WebSecurity.

Klout przyznał nam tymczasowo 43 punkty – badając działalność w trzech serwisach: Twitterze, Facebooku i YouTube. To chyba nieźle, jak na kilka miesięcy obecności w mediach społecznościowych..

Powiązane artykuły

Zadzwoń do nas
531 993 900